Direktlänk till inlägg 1 juli 2009

Ytterligare delad (split-2,32 Varför inte försöka skada?)

Av about us - 1 juli 2009 08:26


Bra, jag Jaca servern tjuvar Område 6, Black Storm (originalet Kiss av Dragon märken, har sälja sin) spelade jag i ca 2 år av tjuvarna, bland annat en dolk och ett halvt år är en tjuv, självförtroende kan säga att karriären för tjuvar har full förståelse, som återfinns i olika forum, det finns för många förstår inte vad vita kallas tjuvar, så att säga några ord för att uttrycka sina åsikter om tjuvar, jag grova språket, se tvätt. Delad 1: vän sade: (skador, mycket bra effekt, som kan nå en ökning av omedelbar sekunder. Men! JJC nu med alltför många spelare, de allra flesta spelarna är ganska tuff, så för förstörelse av den naturliga behov av makt, finns det inga tomma utrymmet.) Jag skulle vilja säga att detta koncept är fel. När jag upprepade experimentet,wow gold skadan är minimal inverkan på kompetens själv ville, och varför är att titta ner, uttrycka det enkelt, ju högre din kompetens dödlig, livshotande plus högre seghet för den roll du kommer att bli. Därför har mindre skador än Backstab påverkas av seghet, platta minska med mindre än seghet av effekterna av kompetens. De fördelar och den skada det är han, ut-sjunga snabbt, med hög skada, kontroll stark. Vi vet alla att kriget förstörde platta skär inte förlorat mot tjuvar. Spara med stjärnorna flygande fart, bra kontroll, skulle jag vilja fråga varför skadorna på väg att döda?
Forward 2: (skadan är att använda dolkar, för med den hårda, så utbrottet inte kan lämnas utan bör strävan att minska skadan nivå. Detta är anledningen till att många spelare väljer svärd, hammare skäl. Jag tror att många blödning impuls, steg för steg-spelare har Shadow har haft erfarenhet: en dolk tjuvar och ett svärd, hammare för att bekämpa tjuvar, dolkar tjuv, om inte tekniken är överlägsen, tjuven lätt kan vinna striderna.) Jag skulle vilja säga detta vän, eftersom kriget förstörde två vapen expertis fina, platta skära av skadan inte går förlorad till impulskapacitet blödning, om blödningen med impulsen att skära ned på nivå 55 kan sägas vara öppen. Men kriget förstörde platta skär är visserligen högre än Shadow Steg till ett stort antal tjuvar och spara som stjärnorna av tjuvar skador särskilt snabb hastighet, så att förmågan att kontrollera är inte förlorad för tjuvar Shadow Step. Stärka sprint, precision, dubbla vapen specialister striden skador tjuvar, om utbrottet, skada, eller kan kontrollera blödning med impuls, makt Shadowsteg. Inte går förlorad till skada blödning impulskapacitet kontroll Shadow Steg inte går förlorad. Den enda nackdelen är att ett antal fattiga egenskydd, inga bedrägerier kan lätt övre befälhavaren. Men dessa brister kan inte dölja skadorna fördelarna med Shadow i 2.32 version av steg-för-steg hela rum, vi väljer att skada dolk tjuv kan vara en väg ut.
Split-3: (Rogue Warrior är en professionell behärskning ,60 när ,70 är också oklart om det självklara. Samma utrustning, samma utrustning, en tjuv och en ZS drabbade att förlora 70% av alla händer makt kraftfulla vapen och en tjock platta kan inte tillåta tjuvar för att få övertaget, och avblodning impulskapacitet Shadow Steg 2 är det CD med den kompetens, undvika att köra under ZS produktion. JJC och CD Det finns inga 2 uppsättningar av tjuvar är mycket svårt att överleva. att inte tala om tjuv dolk. MING sa också, trots de inställda 2,32 efter tjuvar berett BLZ återställa impuls, men talangen är fortfarande vanliga. Shadow steg dolkar även lämplig, men utvecklingen av seghet har helt återhållsamma utvecklingen av en dolk. ) I själva verket en del sa att hans kompis har rätt, så är lönsamheten för dolk tjuvar som tjuvar Shadow steg,wow po men det finns ingen talang finns det ingen nackdel, och vi kan inte ha både med fisk och bär's paw. Shadow Steg, impulskapacitet blödningar har sina förtjänster, jag har också min kamp skada meriter, vi skador tjuvar kan bryta ut med ett stort ögonblick, stor skada på fienden skapas ett intensivt tryck. Känslig och snabb återhämtning i talang eller vitt till behandlingseffekt på 20%, vi har också starka skador spara stjärnor förmåga att sammanfatta de ovan för att illustrera det, den skada som i denna version 2.32 är fortfarande det första valet för begåvade tjuv dolkar . Den slutliga analysen eller en gammal en, inte den mest begåvade, bara de starkaste spelare. Dålig organisatoriska färdigheter språk, se tvätt.
related articles:http://www.qpdfzx.edu.sh.cn/dfblog/gg.asp/figg/index.htmlhttp://bbs.57uu.com/space/?uid=16733http://www.0911wq.com/Blog/?goxnuthttp://www.longold.com/blog/u/gooseberry/index.html

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av about us - 2 november 2009 03:45

 I artikeln sägs att många soldater såg hur PK, sedan tittade på dessa soldater såg videor av hur man handskas med olika yrkeskunskaper, men hela avdelningen mer fokuserad rytande raseri är en kraftfull, men det är Lianji När är ett steg snabbare än ...

Av about us - 14 september 2009 04:27

Artikeln lite lång, ha tålamod att läsa, inget tålamod, borde de inte se att hälften av behandlingen av Kai Ma, OK? Hoppas stjärnorna äntligen på väg mot den stora 1,7 hopp månen och revideras efter en spännande tre dagar suttit i den österrikiska dö...

Av about us - 1 juli 2009 08:37

ok jag dont raid viktigaste är bara 61 prot BUSSIG och Druid är bara vill lvl 30 eller så. men varför wouldnt du imp ff och använda den? som ser ut som det skulle vara en ne UP stimulera till raid såvida du inte har alla mages i raid. rogues HANDGEMÄ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards